Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-28, 21:25   #1
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Allsvenskan 2014


På söndag drar Allsvenskan igång igen. Tänkte själv lägga upp spel här istället för i min dagbok. Kolla om fler gör det samma. Endast Allsvenska spel, andra divisioner skriver vi om i andra trådar.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-28, 21:36   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2014-03-30 14:00AllsvenskanMjallby vs Gefle 1 FT 2 2.000


Har hittat ett spel som sticker ut på Bet365.

Mjällby har tappat ett par spelare men också gjort fina värvningar i hemvändaren David Löfquist och gamla skytteligavinnaren Patrik Ingelsten. Ifjol slutade man 11:a vilket känns som en realistisk placering i år också. Träningsmatcher lägger jag inte så stor vikt vid, men Svenska Cupen känns aningen mer relevant. Där har man programenligt slagit Sandviken och Örgryte, medan man förlorade klart borta mot Häcken.

Motståndarna Gefle känns betydligt svagare i år jämfört med ifjol. De har tappat tongivande spelare som Orlov, Dahlberg och Faltsetas. Dessutom har de gamla rutinerade rävarna Hugosson (målvakt) och Bernhardsson lagt av. Mycket rutin och kvalitet och har försvunnit i den kvartetten. Jag tycker inte man har lyckats fylla dessa tomrum under transferfönstret. När det gäller cupspelet har man slagit AFC United och spelat oavgjort mot GAIS och Norrköping.

I grunden känns Mjällby som ett bättre lag så här innan serien. Dessutom är Mjällby rätt skapliga på hemmaplan. Gefle var en katastrof borta ifjol med en endast en bortaseger (och 7 oavgjorda).

Bet365 sticker ut med dubbla pengarna på hemmaseger, medan övriga bolag ligger på 1.90-1,95 vilket även det känns som ett helt ok odds för hemmaseger.

Senast redigerad av BroderH den 2014-03-30 klockan 21:22.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-30, 21:21   #3
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2014-03-31 18:00AllsvenskanAtvidabergs vs Elfsborg DNB FT 1 2.350

2014-03-31 18:00AllsvenskanAtvidabergs vs Elfsborg DNB HT 1 2.200


Tror Åtvid kan skrälla mot Elfsborg imorgon. Kopparvallen är inte en helt lätt arena att komma till. Eflsborg har heller ingen bra statistik mot Åtvidaberg. Endast en seger på sju försök sett till de tre senaste Allsvenska säsongerna för Åtvid.

Särskilt halvtidsspelet kan vara intressant. Ifjol förlorade Åtvid inte en enda 1:a halvlek, och över de senaste två säsongerna har man bara släppt in 5 mål i första halvlek.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 13:44   #4
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Såhär mitt i VM-tider tänkte jag bara tipsa om att Djurgården idag gått ut med att Daniel Amartey är klart för Köpenhamn. Nästa match är mot Elfsborg 7 juli... över 2,5 till över 2ggr pengarna alla dagar i veckan för mig.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 15:15   #5
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
Såhär mitt i VM-tider tänkte jag bara tipsa om att Djurgården idag gått ut med att Daniel Amartey är klart för Köpenhamn. Nästa match är mot Elfsborg 7 juli... över 2,5 till över 2ggr pengarna alla dagar i veckan för mig.
Öppnar inte transferfönstret 1:a augusti?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 15:40   #6
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Öppnar inte transferfönstret 1:a augusti?
Enligt Djurgårdens hemsida har han spelat sin sista match för DIF (för den här gången som de säger, klart att han får komma tillbaka och varva ner när han dominerat Europa i 10-15 år :-). Han har lämnat träningslägret som laget är på i Dalarna just nu.

Svenska fönstret tror jag öppnar 15 juli, så någon ersättare kan inte komma in ens om man skulle vilja och hitta pengar.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 16:34   #7
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
Såhär mitt i VM-tider tänkte jag bara tipsa om att Djurgården idag gått ut med att Daniel Amartey är klart för Köpenhamn. Nästa match är mot Elfsborg 7 juli... över 2,5 till över 2ggr pengarna alla dagar i veckan för mig.
Brukar inte Dif vara ganska tama efter längre uppehåll också? Mittlåset mot Elfsborg bör då bli Östberg-Bergström va.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 16:43   #8
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Urinvägsinfektion är det enda han får ut av att sitta på vinterkalla bänkar.
Högst fem matcher får han, är tillbaka hos gårdarna snart igen.


Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
Enligt Djurgårdens hemsida har han spelat sin sista match för DIF (för den här gången som de säger, klart att han får komma tillbaka och varva ner när han dominerat Europa i 10-15 år :-). Han har lämnat träningslägret som laget är på i Dalarna just nu.

Svenska fönstret tror jag öppnar 15 juli, så någon ersättare kan inte komma in ens om man skulle vilja och hitta pengar.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 19:05   #9
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Brukar inte Dif vara ganska tama efter längre uppehåll också? Mittlåset mot Elfsborg bör då bli Östberg-Bergström va.
Japp, bör bli Östberg-Bergström som det ser ut nu.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 19:07   #10
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Urinvägsinfektion är det enda han får ut av att sitta på vinterkalla bänkar.
Högst fem matcher får han, är tillbaka hos gårdarna snart igen.
Gärna för mig. Tufft att tvingas sälja lagets bästa spelare av ekonomiska skäl men är ekonomin skit så är den. Med tanke på att han ständigt har ont någonstans kan jag också förstå att man inte vågar behålla honom till nästa fönster - en långtidsskada och värdet är borta.
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-18, 19:33   #11
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har kollat nu. Svenska fönstret öppnar 15 juli, men danska redan 22 juni så därför går han direkt.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td